24 Ekim 2014 Cuma

Seksendördüncü gün

Bugün güzel bir gün. Göz muayenen vardı yine, o kısmı zordu biraz. Bağırıverdin çünkü aniden, önceden de hazırladılar bizi. Şimdi Kurabiye'yi sizden alıcaz, hemen yan odada olucaz, birazcık ağlıcak ama hemen bitecek, getireceğiz, dediler. Sonra o bağırış geldi, hani aşı olduğunda çıkan bağırış. Hani acıktım, gazım var, kaka yaptım bağırışına benzemeyen cinsten. Allahtan acı kesilince bağırma da hemen kesiliyor da içimiz çok dağlanmıyor. İyiymiş durumun çok şükür, ama bir kontrol daha gerekecekmiş. Doktor öyle deyince ben yine hafif salya sümük oldum, otuz küsürlük ana karizması gitti dağıldı yine. Kızaran gözlerime uzun açıklamalar yaptı doktor, sevinin durum kötü değil, ne ağlıyorsunuz, dedi. Bir sonraki doktor kontrolünde bunu çözmeye çalışacağım. Her canın yandığında ağlarsam bu iş olmayacak, bize iyi gözle bakmayacaklar Kurabiye.

Bir ara çalıştığım şirkete gittim, seninle ilgili birkaç evrak işi için. Çok iyi geldi o gidiş, tam olarak nasıl anlatırım bilmiyorum. Yolda düşündüm, evet yahu dedim, benim bir Kurabiyem var, dedim. Hem de çalışıyorum bir yerde, burası çay içtiğimiz yerdi evet, dedim. İnsanın Kurabiyesi olması çok güzel bir şey, dedim. Sanki şu ilk günleri sürekli bir endişe ile geçirmişim, senin tadını tam da çıkarmamışım gibi geldi. Birkaç annenin dediklerini yine hatırladım sonra, tadını çıkarmasını öğren bir an önce, dedim kendime. Sonra daha iyi gitti her şey sanki. Evde gülücükler saçtım, ananeye sarıldım. Hadi babaya da biraz sarıldım. Süt çok geldi bir kere. Doktoru hatırladım, anne sütünü artıracak iki şey, bebeğin emmesi ve moral dedi o koca adam. Moral nereden nasıl geliyorsa hoşgeldin demek lazım ona. Süt arkadan tıpış tıpış geliyor gibi görünüyor.

Ankara'daki cici bir teyzenin miniklerinin tulumlarını giydirdik bugün sana. Çok cici oldun içinde mini mini krem rengi tulumların. Ayakları kolları sana bile tam gelen tulumlar yapmışlar bak, ya da sen büyüdün gittin Kurabiye.

A sonra, bugünün başka bir önemi de var. Ben bugün kaka oldum Kurabiye. Senin safran sarısı minik kakaların üzerime sıçradı bugün. Çok bilinmeyenli denklem gibisin bazen. Bugünkü problemimiz, altı yeni temizlenip akpak edilmiş bir Kurabiye, henüz bezlenmeden aniden yeniden kaka yapmaya başlarsa, o kakanın içine tekrar değmeden nasıl temizlenir ve hızlıca yeni bez popo altına yerleştirilir idi. Altından kalktık mı, eh işte bir parça, gülümsedim kakalanınca. Bu bir aşamaydı, bu da oldu, artık ilerliyorsun Kurabiye annesi dedim. Darısı nicelerine Kurabiye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder