5 Eylül 2014 Cuma

Otuzbeşinci gün

Bugünün, tarihe geçmesi gereken notu şu ki Kurabiye; biz bugün, hastanede seni karıştırdık yavrucum. Anan, baban, ananen, babanen olarak seni başka bir bebek sandık bugün biz. Ben başka bir bebeğin başında, çekilen beyin tomografisini görünce "Canın yanmasın nolur" diye ağladım. Baban "Tamam geçti bak Kurabiye iyi" diye beni teselli etti. Ananen "kocaman olmuş bu Kurabiye!" diye seni sevdi. Fotoğrafların bile çekildi sensin diye. Kuvözün üzerindeki yazıları okudum tek tek, aa doğum kilosu buymuş halbuki şu değil miydi dedim. Aaa boyu da bu kadarmış doğarken, bu kadar değil miydi dedim. Aaa ismi de Kurabiye değil, bizimkini tutup başka kuvöze koymuşlar hay Allah bile dedim. Ama bir türlü yanlış kuvözdeki yanlış bebeğe bakıyor olmayalım demedim Kurabiye.

Biraz utandık, biraz güldük. Yo yo çokca güldük. Bir aydır camdan cama bakışmıyor muyuz seninle dedik. Demek elimize ne verseler, alıp gidicez dedik. Anne de karıştırır mı yuh dedik. Etraftan gören eden oldu mu ki dedik. Sonra senin başına geldik, senden hafif özür diledik. Yazmasam da iyiydi belki, hani hiç bilmesen. Ananen de öyle tembihledi aslında ama böyle rezillik yüzyılda bir olmaz mı Kurabiye, bilmek ve bizimle dalga geçmek hakkın değil mi Kurabiye. Zaten, ağzında Red Kit'in samanına benzeyen hortumunla hafifçe gülümsedin sanki bize, daha on fırın ekmek gerek size, Allah'tan buralardayım biraz daha, kendinize bi çeki düzen verin diye, dedin sanki. Dedin dedin.

Eminönü'ye gittik sonra sana alışverişlere bugün. Bir sır vereyim sana, Eminönü ziyareti, sen eve gelene kadar yapılacak şeyler listemdeki en keyifli kaçamaklardandı. Oldu mu oldu sanki. Biraz yalan oldu tabi, tüm alışveriş sana yapıldı çünkü. Hiç girilmemiş dükkanlara girildi, yerlere gidildi. Çok güzel yer Eminönü Kurabiye. Görmeliyiz birlikte.

Ha bir de ne diyeceğim, ismini yelkenlinin üstüne yazdık bugün senin. Dalga geçtiler yine benimle, çekip gitsin diye mi yapıyorsun böyle diye. Hepinizin çocukları bir bir gitmedi mi, benimki de gidecek pek tabi dedim, savurdum başımdan sesleri.

Yolun açık, gözün hep yeni yerlerde olsun Kurabiye,

Pratik bilgiler:

  • Bir ay boyunca bir şeyi çok iyi bildiğini sanmak, aslında pek de bilmek anlamına gelmiyormuş Kurabiye.
  • Yapılacak güzel işler listen olsun elinde hep, yaptıkça tik at, yaptıkça yeni şeyler ekle listene.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder