19 Mart 2015 Perşembe

İkiyüzyirmisekizinci gün

Bugün yeni eve gittim geldim, gittim geldim Kurabiye. Gidiş ve dönüş yollarında hep huzur buldum nasıl olduysa. Senin odanı yaptık son gittiğimde, dönencene kadar kurdum çok cici oldu gibi geldi bana. Koca evde tek oda hazır, emre amade, o da küçük paşanın odası. İki saat mobilyalarını kurdu kan ter içinde iki abi, bir abla yerleri, camları sildi senin için, ben çarşaf gerdim, yastık pofudukladım, dönence kurdum senin için. Hem minik, hem kocaman bir adam olabilir misin acaba?

A ve bugün büyük bir gün, çünkü ilk defa ayrı odalarda yatacağız seninle, belki de bundan sonra abilik mertebesine zıplayacaksın, aynı anda hem tembel şirin-bkz lapacı şirin, hem sinirli bok, hem annesinin balı, hem babasının küçük ayaklı prensi hem de abi olacaksın. Yakışır sana Kurabiye...

Güzel uyu, utandırma bizi emi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder