2 Ağustos 2015 Pazar

Üçyüzaltmışbeşinci gün

Bugün doğumgünün olduğuna göre, günlükte bazı günleri yanlış hesap etmiş olmalıyım, ve hatta bugün üçyüzaltmışaltıncı gün bile olabilir ama daha da çok kurcalamayacağım.

Bugün bir yaşına bastın, ya da onu geçtin bir sonrakinde geziniyorsun Kurabiye. Bugün daha bir başka sesler çıkardın, adettenmiş, pastandan tattın. Biralı annenin sütünden hafif naralar atarak tattın, güldürdün bizi.

Ananen, babaannen, dedelerin sevdi sardı seni. Yeni oyuncaklarla oynadın, sana bakan herkeslere o meşhur gülücüklerinden dağıttın.

Göreceklerin gördüklerinden hep daha güzel olsun Kurabiye. Allah baba hep iyi insanlarla karşılaştırsın, gönlün, bahtın hep açık olsun. Ne zaman bize ihtiyaç duyarsan, yanında, bir adım arkanda olmak nasip olsun.

Öptük seni banyolu ayaklarından...

Ananen dedi ki bugün bana, her şey olacağına varır. Eğer öyleyse Kurabiye, her şey güzel olsun senin için. Düştün mü kalkmasını bilmek nasip olsun hep dediğim gibi. Beni öp bir daha doğur beni, dediği gibi şairin, beni hep bir daha büyüt Kurabiye.

Elinde hep yeni yetme annen sardı seni isilikli diz kapak arkalarından usulca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder