17 Ağustos 2015 Pazartesi

Artıonbeşinci güne ek


Sen eve gelmeden önce yaptığım iş listesini buldum Kurabiye. Çok komik, bir muhasebe yapma ihtiyacı duydum.

Demişim ki oğlan gelmeden bir Eminönü'ye git, bak o gelince gidemezsin ha. Sonra tik atmışım, demek ki yapmışım. Halbuki senle de iki defa gittik geleli beri,ne güzel.

Adaya git, onlan gidemezsin demişim, gittik halbuki seninlen adaya. Her ne kadar lodosa yakalanmış ve seni o yollara soktuğum için babandan sağlam küfür yemiş olsam da, gitmiştik be annem, çok da eğlenmiş idik.

Blog yaz, demişim ki şor şor yazıyorum halen, demek ki mani değilmişin hiçbişilere sen.

Dişçiye git aman ha demişim, ama yapamamışım, çarpı koymuşum. Halbuki sen eve geldikten sonra duramadığım diş ağrısı yüzünden, kanguruda sen ilen gitmiştik. Hatta sen kucağımdayken tor tor ağzımın içinde çalışmıştı dişci abla, demek ki yine neymiş, Kurabiye hiçbişilere mani değilmiş.

Laser epilasyon yaptır kadın, demişim. Ona başka yol buldum diyeyim hallettim olsun adı:)

Evdeki filmleri izle, kitapları oku demişim, bak onu halen yapamadım. Demek ki neymiş, Kurabiye'yle gezilir tozulur ama evde uslu uslu oturulmazmış. Neden, dedenin dediği ve benim çok sevdiğim gibi, çocuk sokakta büyür çünkü, ondan be annem. Öptüm seni uyanan gözlerinden...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder