8 Ağustos 2015 Cumartesi

Artıaltıncı gün

Bugünün senin açından en önemli yanını açıklıyorum Kurabiye:

Sen bugün, hayatında ilk kez pipetle meyve suyu içtin annem! Her şeyi keşfetmen, öyle ani, öyle kendiliğinden ve öyle çarçabuk oluyor ki afallıyor insan.

Karnın açtı ve arabaya binmiştik, o an ememeyecektin ya da çorba filan içemeyecektin. Ben de nefsime yenik düşüp, rejimi börek üstü tropikal meyve suyu karışımıyla delmek üzereydim. Pipete uzandın, ben de yardım ettim sana. İzledim sonra, direktifler verdim duyuyormuşsun gibi, biraz daha, biraz daha çek dedim. Azıcık oynadın, sonra pipet içinde sana doğru gelen kivi çekirdeklerini gördüm. Ben bile heyecanlandım. Devam et Kurabiye, gör bak çok şaşırıcan, dedim sana. Bir çektin, bir bıraktın, sonra bir daha güçlü güçlü çektin. Sen ki süt gelmez artık, denen memelerden süt getiren adamsın, pipet yolundan meyve suyu mu çekemicen, diye düşündüm, kendimi rahatlattım. Hop çekiverdin sonra tabi. Miden ananas, kivi, hindistancevizi ile tanıştı.

Senden biz aslında çok korkuyoruz Kurabiye, sen çok ama çok güçlü bir yerden bitmesin annecim.

Yedik içtik seni banyolu ensenden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder