28 Ocak 2015 Çarşamba

Yüzyetmişsekizinci gün

Bugün sana mevlit yaptık Kurabiye. Dua etti sana bir sürü ağız, sen dinledin sessizce, kiminle göz göze gelsen gülümsedin. Duan okunurken yüksek sesle, sen mışıl mışıl uyudun. Ben bugün büyümüş olabilirim bak biraz, kucağımda seni taşırken, senin için dua edilsin diye eve hoca çağırıp, yaş ortalaması 50 üzeri olan bir kadın topluluğu ile el açtım yukarılara. Zamansız ölümlerden koru yavrumuzu, dediğinde ağladım. Zamanlısı bile ağır geliyor her türlüsünün, biliyoruz. Benim ananem, babaannem, dedelerim de bu dualarla seni görsün, senden haberdar olsun istedim, onlara seni, sana da onları anlattım.

Neyse, bugün dua günün oldu özetle, çok el elledi seni, çok dudak öptü. Sonra bir güzel yıkadık seni, tatlı uykulara daldın.

Öptüm seni büyüyen her yerlerinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder